2012. február 21., kedd

FFFFFUUUUUUU-

UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU.
CK.
Hell, yeah.
Tegnap az E-onnál két transzformátor fogta magát és meghibásodott. A szemben lévő tízemeletesben, a  mi házunkban és további 4-5 négyemeletesben nem volt áram. FFFFFFFFFFUUUUU-
Fizikából témazárót írtunk, amiről én nem is tudtam, hogy lesz. FFFFFUUUUUU-
Megint nem tudtam véghez vinni a tervem. FFFFFFUUUUUU-
Befejeztem egy rajzot,de túl béna lett. FFFFFUUUUUUU-
Rajzoltam egy tök jó Tavrost, csak azt lapon. FFFUUU- Na jó,ez nem FU. Csak a tanárok nem engedték, hogy órán fejezzem be, na az FFFFFUUUUUUUUU-.
Na, azért volt pozitív oldala is a napnak. Katával meg Lizzel elmentünk venni ezt-azt Jucinak, utána Kata elment én meg Lizzel beültem a Floridába (hamburgerező,sütiző...) sütit zabálni :3 Úristen. Too. Much. Cake. De finom volt. Köszönöm!
S mivel túl lusta vagyok ma többet írni, mert idegileg kész vagyok ezen FFFFFUUUUUUUU nap után, megyek, és eszek húsz melegszendvicset. Baibaiiii.

És az elmaradhatatlan:
Fogalmam sincs, honnan van, Liz mutatta... ^^"


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése