2012. február 20., hétfő

A Karkanstic day!

Na jó, igazából annyira nem, de jobb volt, mint az átlag. xD
Reggel elhatároztam valamit, amit nem tudtam megvalósítani. Mindegy, talán majd holnap. :C
Tesi óra: tanár bá' bejelentette, hogy amíg nem lesz jó idő, nem csinálunk semmit. Úristen. Csak játszunk, kidobóst, floorball-t meg ilyen hülyeségeket. Esetleg felmehetünk a kondiba.
Föci: Ne, ne, nem akarom részletezni, nem... *ücsörög a sarokban,ijedten néz a körülötte lévő tárgyakra*
Kémia: Csönd. nagy-nagy csönd.
Nyelvtan: Barnabás még óra előtt megkért, hogy rajzoljak neki egy Solluxot. Uwuwuwuw, a kedves közönségért bármit! <3
Matek: Liz, legyél rám büszke: ÉRTEM! Mihelyst a Mátét elültették mellőlem, értettem! Jézusom. Tith, fejbe csaphatsz.
Még egy röpke óráig  bent maradtam a termünkben, mivel ma csak öt óránk volt, és befejeztem a Solluxomat. Barna természetesen kritizálta,mert hát miért ne, de azt mondta, tetszik neki... Utána felmentünk a harmadik emeletre külön angol órá(k)ra. Hetedik-nyolcadik órában Zsófi néni tart a tizedikeseknek, meg nekem meg még két osztálytársamnak külön órákat,amin felkészít minket a középfokú nyelvvizsgára... Csak ma valami srácot kellett korrepetálnia,mert megígérte neki, úgyhogy én voltam a tanár néni. ^^ Hát persze, hogy Liz meg a többiek figyeltek rám, hát persze... 8I
Szőkeségem, mikor Zsófi néni visszatért, egyből bevetette magát az ölembe, nehogy kényelmesen tudjak ülni. Innen üzenem, 50-60 percen keresztül egy csontos fenékkel a combotokban nehéz megmaradni. Beszélgettünk, Zsé néni kérdezgetett a Daily routines and habits témakörből... Viszonylag gyorsan elment az idő.
After that elkísértem Lizt meg Barnát a buszmegállóba. De hogy azok... miket... össze nem pofáztak.... Sorry, sis, de szétuntam a fejem. D: Inkább a tócsákba gázoltam, az is érdekesebb volt. Végül hazacsámpáztam, házit írtam, unatkoztam és most itt ülök. Itt. Előttetek. Háhóóó... *integet*
Jelenleg fogalmam sincs, mit kezdhetnék magammal, szerintem megyek rajzolni vagy rajzolni, esetleg rajzolni.




Búcsúzóul, ha ma már ennyit Solluxoztam:  

Anyám, ez a kedvenc képem róla. DeviantArtról van.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése