2012. február 25., szombat

Too much information.

  • Elkezdtem olvasni Homestuckot, de csak a trolloktól. ÚRISTEN,lehet kiakadni, mi az, hogy ismerem, de nem olvastam?! xD
  • Osztályban vagy.. *számolgat* ... 3-4 napja retekcsata folyik. Az egész úgy kezdődött, hogy Zoli vett szendvicset a büfében, amiben van retek. Mondván, ő nem szereti a retket, fogta és hozzávágta az ablakhoz. Azt azért mondjátok meg, hogy a retek hogy marad meg az ablakon, anélkül, hogy lecsúszna? ._. Mindegy. Utána a többivel hát peeeeersze, hogy baseballozni kezdtek. Ez nálunk egy természetes folyamat. xD
  • Most jöttem rá, hogy el kellene kezdenem a Round 2-t rajzolni. Hmmmm....*megy Skyrimezni*
  • Tegnap elmehettem orosz órára~! Ez egy külön óra, a művelődési központban van, 5 órától 6-ig. Előző csoportban alsósok vannak, nekik 4-től van 5-ig. Namármost, a tanárunk, Miklós bá' unokája ideiglenesen náluk tartózkodik, s így elkerült a kicsik orosz órájára is. Viszont mikor mi elkezdtük volna az órát, visszarohant, hogy: Nagypapa, itt hagytuk a kulcsot! Miki bá' odaadta neki, a stöpszli meg épp ment volna, mikor visszafordult az ajtóból,és kulturáltan elköszönt: Akkor csá! És ezt egy hét éves kislány szájából... XD Nagyon édes volt. XD Orosz egyébként egyre jobb. Vesszük már az igéket és ragozásukat (*dies*), de úristen, ha válaszolok Miki bá' kérdéseire, mármint szóban, az úgy kisujjból jön. Úgy értem...Na...Nem is figyelek oda az igeragozásra, de jól mondom. Hát mondjátok, hogy nem orosz vér folyik bennem. xD
  • Márton írt. Úristen. Vagy két hónapja nem beszéltünk, erre rámír, hogy talán Kaposváron néz majd sulit. ÚRISTEN.
  • Nem megy a rajz. Nemmegynemmegynemmegy. Kösz, Tith, te hibád. Dx 
  • Megvan mit kérek szülinapomra! Vagy tabletet vagy balalajkát vagy egy csomag tarot kártyát, útmutatóval. Utóbbit meg ne kérdezzétek, miért. ._.
Zárásként egy csodálatos videót:


És nézzétek, mit kaptam~ :

Köszi, Tith!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése