2012. február 19., vasárnap

Vágjunk bele!

Üdv, erre tévedt vándor! Jöjj csak közelebb, jöjj!

Gyere csak, ne félj! Hopp, a zászlókat le ne verd! Hm? Igen, szovjet. Mögötte van egy orosz is, meg sok más. Tessék, ez a zsebóra a tied, megtarthatod. Kövess, ebbe a szobába megyünk! 
Mit mondasz? Azok ott? Jaj, ne is foglalkozz velük, csak Jarlath, Kyuui és a többi alteregóm. Ni, ők már érdekesebbek! Ezek? Hát nem látod? Trollok! Az ott az enyém, Karkat... Mindegy, menjünk is tovább!
Jaj, ne, azt ne nézd! Azok a rajzaim. Még gyakorlok... Kérlek, kerüld ki a könyveket... Tudom, el kéne pakolnom, sok van belőlük...
Ide ne nyiss be. Ide akkor jövök, ha szomorú vagyok... Hál'isten, két hete e szoba felé se néztem. 
Tessék? A képek a falon? A barátaim. A szőke hajú, a szemüveges, kék szemű, a rövid, barna hajú, meg a terepmintás pólójú a kedvenceim. Na, őket nem eresztem.
Nagyjából körbe is értünk, vándor. Ha kihagytam valamit, majd később megtudod, mi micsoda.


Összefoglaló. Nagyjából ezekről/róluk lesz szó. ^^
Eldöntöttem, hogy záróakkordként képeket fogok beilleszteni, hogy ne unatkozzatok annyira, vagy saját rajzokat vagy deviantArtról szedetteket, de azt úgyis kiírom, hogy honnan van. Tárá:

Phí, jó régi rajz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése